Ga naar inhoud

opeens langzamer en langzamere pc

jetske

Aanbevolen berichten

• Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Wat een werk hihi heb het gevonden op het internet hoe ik in veilige modus moet opstarten .

Ik hoop dat het dit is wat jullie nodig hebben anders hoor ik het wel .

Alvast bedankt voor alle moeite.

Jetske

OEPS SORRY ZIE NET DAT JULLIE DE UITLEG AL GESCHREVEN HADDEN DAT HAD IK DUS NOG NIET GEZIEN DAAROM DAT OPZOEKWERK OP HET INTERNET .

combofix.txt

aangepast door jetske
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb die combofix gedownload en hij heeft gelopen .

Nu gaat hij wel wat sneller ja .

Maar moet er ook wel bij zeggen het viel me te binnen dat ik laatst Gimp2 Geinstalleerd had en omdat het progtamma toch te moeilijk was gebruik ik het niet meer .Maar dacht het zal dat programma toch niet zijn zeker dus ik heb het verwijderd .

Mss dat dat ook wel wat aan de snelheid doet als dat het probleem was .

Buiten dat hij weer vrij normaal reageerd moet ik wel zeggen dat ik wel nog wat prblemen heb met internet weet niet als dat er ook mee te maken heeft is toch de zelfde tijd gestart dus . als ik op het internet zit en wil een pagina terug gaan gaat dat 1 keer goed mss ook nog een 2de keer maar een derde keer bv gaat hij terug naar google of naar een site wat ik ver ervoor open had heb .

Dat doet ie nu nog altijd dat had hij ervoor ook niet .

En wat hij ook nog altijd doet is dat defragmenteren ook nog altijd niet voledig wil lukken net of iets hem tegen houd heel raar .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijder alle tijdelijke internetbestanden en cookies.

Open Internet Explorer en ga naar extra - internet opties.

Op het tabblad algemeen bij browsegeschiedenis klik je op verwijderen.

In het nieuwe venster klik je nogmaals op verwijderen.

Sluit de internet opties af met OK en herstart Internet Explorer.

Doe ook het volgende.

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van een 1.6 GHz processor en 512 MB geheugen moet je geen snelheidsrecords verwachten.

Afgaande op het speccy logje is deze pc al redelijk oud te noemen en ik weet niet of een upgrade nog de moeite loont.

Ik zie dat windows opnieuw geinstalleerd werd in juli 2011.

Wat was de reden hiervoor?

Is het van toen dat de pc trager is beginnen worden?

Heb je toen ook de drivers voor de chipset van het moederbord opnieuw geinstalleerd?

Welk programma gebruik je om te defragmenteren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Programma ????? ik defragmenteer gewoon via windows start - alle programma's - bureau accessoires - systeem werkset - en dan schijfdefragmentatie .

En dat dit een oud bakje is weet ik ook wel maar een 2 à 3 weken gelezen zeg maar liep ie nog normaal het is nu alweer iets beter maar niet zoals het moet .

En de vorige keer dat ik hem geformateerd heb was omdat hij zoooooooooooooo langzaam werd en meestal als ik dat dan doe lop hij weer als een klok .

Weet niet als het er wat mee te maken heeft maar je moet namelijk ook weten dat wij denk ik de hardeschijf van de pc nog maar voor 1/3 vol hebben staan is altijd zo geweest hij heeft nooit zwaar te verduren gehad zeg maar .

aangepast door jetske
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.