Ga naar inhoud

mijn printer HP deskjet 5150 , deze geeft aan “niet actief” hoewel hij wel actief is

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een probleem met mijn printer HP deskjet 5150 , deze geeft aan “niet actief” hoewel hij wel actief is ( de af te drukken documenten worden normaal ingeladen ) doch hij print niet.

Daar mijn inktcassette op was heb ik deze laten vullen en blijft het lampje hierdoor knipperen ( vroeger was dit ook wel het geval maar heeft hij altijd normaal geprint ).

De oplossingen die men mij hiervoor aangereikt heeft ( bij de firma die de cassette gevuld heeft ) bieden ook geen soelaas

Ook heb ik hiervoor eens op uw website gekeken, en de printer eruit gegooid en de drivers en printer HP 5150 opnieuw geïnstalleerd doch niets helpt.

Omdat ik slechts een leek ben op computer gebied vraag ik u of u mij misschien een afdoende oplossing kunt voorstellen.

Hoe kan ik dit veranderen, want volgens mij is er met de printer en de inktcassette niets mis, graag een spoedig antwoord aub.

Bij voorbaat dank.

Geplaatst: (aangepast)

Inktpatronen die bijgevuld worden kunnen toch voor problemen zorgen net zoals namaak- inktpatronen.

Originele intpatronen steken en dan kijken of het probleem opgelost is lijkt mij het beste wat je nog kan doen.

Kijk ook eens in deze handleiding vanaf blz.27 tot 29, daar vindt je alles terug over onderhoud en reset van je printer.

aangepast door clarkie
  • 4 weken later...
Geplaatst:

Dag Herman,

Is het probleem met de printer opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.