Ga naar inhoud

hulp nodig met mijn laptop


jordani

Aanbevolen berichten

een heel goedendag dames en heren,ik heb een problem met de toetsenbord van mijn laptop en hoop dat er iemand mij kan helpen.het is een amilo fujitsu siemens laptop,mijn kinderen hebben iets verkeerd mee gedaan en is gekreched.

nieuw int.geheugen en andere harde schijf in geplaatst,windows op nieuw geinstaleerd.hij kan nu weer aan,maar de toetsebord doet raar.somig knoppen doen het niet,als ik bev.op letter L druk dan opent hij een nieuw venster(deze computer of mijn documenten...),bij letter L meldt hij af...ik kan dus mijn toetsenbord niet goed gebruiken.

kan iemand hiermij helpen a.u .b.want de kinderen hebben geen andere computer.alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar Start en daarna op Configuratiescherm. Kies nu Datum, tijd, taal en landinstellingen en daarna Landinstellingen.

Je woont in Nederland?

Kies in het uitvalmenu onder Standaardinvoertaal de optie Nederlands (Nederland) – Verenigde Staten (internationaal).

Klik daarna op Ok om de wijzigingen op te slaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

goedenavond gerjann,ik heb net uw reactie gezien.u heb gelijk ,als ik op e druk dan opent deze de computer.het is net of ik wi sneltoetsen heb(vista).hartelijk dank en ik zit nog steeds met dezelfde problem

gisteren heb ik de toetsenbord schoon gemaakt en weer opnieuw geprobeerd,het ging hellemaal goed.dus heb ik hem weer uitgezet en weer de stof weg gehaald.opnieuw gestart en dan is hij weer fout.ik word echt gek van.

ik moet steeds naar een openbar computer lopen om wat te proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is dus mogelijk wat mis met de Windows-toets, deze lijkt permanent ingeduwd te zijn...op deze manier werkt het induwen van de letter L en E als een sneltoets.

Kan je deze toets nog eens checken op verontreiniging, uiteraard met afgesloten laptop ?...stofzuigen met borsteltje is ook een mogelijkheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.