Ga naar inhoud

Windows Genuine advantage

Carl_Ngein

Aanbevolen berichten

Ik wil geen spelbreker zijn maar voor Windows XP worden geen updates meer uitgegeven. Dus de pc wordt mogelijk zo lek als een zeef. Overstappen naar Vista of Windows 7 is echt aan te raden. Ik zeg dit echt niet om onaardig te doen, maar je pc wordt later echt kwetsbaar. Windows XP wordt (later) niet meer ondersteund.

Hallo Kurtt,

De PC is een extra PC, die alleen maar zal worden gebruikt om oude videobanden en oude analoge LP's, singles en EP's over te zetten op mijn hard disk. Verder zal ik erop experimenteren met Band in a box, zelf begeleidingen maken. Ik heb hem beveiligd met Avira. Verder ruim ik hem regelmatig op met CCleaner.

Het is niet de bedoeling dat ik met deze pc op internet ga zoeken of downloaden of zo. Daar heb ik 2 andere pc's voor (Vista home). Met Vista heb ik slechte ervaringen. Windows 7 zit standaard op een Acer netbook dat we op reis gebruiken. Weet niet hoe lang W7 meegaat, maar ik voel er niet veel voor om elke 2 jaar over te stappen naar een nieuw OS. WP7 heb ik ervaren als een zeer betrouwbaar platform, althans voor het gebruik dat ik ervan maak.

Dus zolang als mogelijk wil ik voor mijn hobby pc WXP Pro gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.