Ga naar inhoud

Gast chenno

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik heb een vraag die jullie mij misschien kunt helpen. mijn laptop die viel plotseling uit en deed helemaal niets meer, die werd heel erg warm aan de onderkant, ik denk dus oververhit. is de moederbord misschien kapot? Help!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

vast bedankt voor je reactie. ja, heb ik ook al geprobeerd, maar doet helemaal niets meer. kan het zijn dat de moederbord kapot is door die oververhitting? of de voeding? het is een asus X70L series.:dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas heb ik geen garantie meer, en heb gekeken naar een andere moederbord maar kan t nergens vinden. maar toch bedankt voor jou hulp.

---------- Post toegevoegd om 12:19 ---------- Vorige post was om 12:12 ----------

ik weet eigenlijk niet wat ik ermee moet. weet u misschien waar ik zo'n moederbord kan vinden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de winkel kunnen ze met zekerheid vaststellen of het echt het moederbord is en daar weten ze ook wel waar ze een ander moederbord kunnen vinden.

Als je zelf op zoek wil gaan, kan je beginnen met 2de hands sites zoals Ebay, marktplaats of 2dehands maar daar worden momenteel geen Asus X70L moederborden te koop aangeboden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.