Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik probeer een lightscribe dvd te labelen maar als ik hem brandt (de label) dan gebeurd er niets op mijn dvd schijfje. Ik brand het met Nero label designer en m'n dvd-rom is een Asus ... . Nero zegt dat het brandprocces gelukt is maar buiten wat wazige plekken zie ik niets op mijn schijfje .... Hoe komt dit????

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Heb je de dvd ook omgedraaid na het schrijven alvorens lightscribe te gebruiken?

Ga ook eens naar start-> lightscribe direct disk labeling-> control panel-> tabblad instellingen.

Kijk de contrastinstellingen na, stel in op donkerder.

Hou er ook rekening mee dat je via lightscribe geen kleuren gaat hebben zoals op een normale afbeelding.

post-23245-1417704702,4413_thumb.jpg

Via deze link lees je hoe je best de instellingen uitvoert in nero cover designer.

Geplaatst:

Heb de dvd met de labelzijde naar onder gelegd dus dat was al correct. De instellingen kan ik nu niet nakijken, zal voor binnen een paar uurtjes zijn als ik thuis ben en dat het geen kleuren kan doen weet ik ook, maar wat ik nu heb is ook niet hetgeen ik wil;-)

img2579hq.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Geplaatst:
De instellingen kan ik nu niet nakijken, zal voor binnen een paar uurtjes zijn als ik thuis ben

Oke, laat dan maar weten of het aanpassen van de instellingen een gunstig effect heeft.

Geplaatst:

Heb de contrastinstellingen donkerder gemaakt zoals beschreven hierboven maar nog steeds niets, enkel zijn de donkere vlekken die er ervoor ook waren gewoon donkerder geworden ..... Wat is er hier mis??? Kan toch niet dat dit gebeurd, kost wel geld hoor, die lightscribe schijfjes :mad:

007-3.jpg

Geplaatst:

Hoe oud is die schrijver, kan je ook het model en modelnummer doorgeven?

Indien het voor jouw kan mag je het bestand dat je gemaakt hebt als bijlage in een volgend bericht plaatsen, dan kan ik zelf in Nero kijken wat mogelijk is.

Geplaatst:

De vraag is ligt het aan je schrijver (de laser) de dvd's of aan de software?

Je kan eens testen met de software van Lightscribe zelf, ook te vinden via de link in bericht2, test eerst eens met enkel een titel.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.