Ga naar inhoud

Html leren?

tim521

Aanbevolen berichten

Ik doe opleiding tot Interacief Vormgever. Onze docent heeft onze lesstof/uitleg online gezet. Dit is de site waar je het kan vinden, je werkt met DreamWeaver CS5.

de eindhovense school | basisjaar mediavormgeven | webtechniek | html/css

Daar leer je toch al snel de basis..

Groetjes Mario!

---------- Post toegevoegd om 10:06 ---------- Vorige post was om 10:03 ----------

Enige nadeel is dat wij de Plaatjes e.d. aangeleverd kregen. Hier zul je even vervangende plaatjes voor moeten zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb heel die html/css gedaan van htmldog!

Is dit al genoeg om over te gaan naar php/mysql of wat zeggen jullie?

PHP en mysql zijn wel de meest slimme volgende stappen. Als je dit hebt afgerond neem download dan eens WordPress. Hiermee kan je je eigen site simpel maken, en je kennis van html, css, php en mysql is ook makkelijk. Natuurlijk kan je ook een 'gewone' site maken, maar dat is een stuk moeilijker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou omdat je de rest niet kent,

SEO betekend dus SearchEngineOptimalisation(als ik het goed heb), semantisch (als het klopt wat ik gelezen heb) laad het je paginas x aantal keer sneller en is het een gemakkelijkere versie van html. en jquery kan ik niet uitleggen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.