Ga naar inhoud

help, nieuwe identiteit outlook express 6


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

wie kan mij helpen?? ik heb een nieuwe identiteit aangemaakt voor mijn dochter. gaat allemaal goed. vanaf haar identiteit kan ik gewoon mail verzenden. maar naar haar toesturen lukt niet, wat dus ook betekent dat zij dit niet ontvangt. alle instellingen bij haar identiteit zijn gelijk aan de instellingen van de andere twee identiteiten. krijg bij haar ook altijd een venster met server: pop.wanadoo.nl en dan gebruikers naam met wachtwoord?????? ben nu al uren(toch al wel ruim 4) bezig om waarschijnlijk dit probleem, waarvan de oplossing waarschijnlijk niet al te moeilijk is, op te lossen.

hoor het graag,

groeten gea

Geplaatst:

bij welke provider ben? wanadoo.nl? werk je met een nieuw aangemaakt emailadres of met een alias?

normaal gezien zou je via extra/accounts/tab email/eigenschappen alle gegevens kunnen nakijken en verbeteren, maar ik vermoed dat je daar al enkele malen geweest bent.

Geplaatst:

hoi dikken,

ik ben inderdaad bij wanadoo en het e-mail adres heb ik tegelijkertijd met het e-mail van mijn andere dochter gemaakt, maar niet direkt in gebruik genomen.

en inderdaad via extra/accounts.....kan ik nu wel dromen.

maar bedankt voor je reactie.

gea

Geplaatst:

volgende vraag. bij le isp kan je waarschijnlijk wel je meil opvragne via webmail.

1. kun je inloggen?

2. komen de mails toe in je mailbox bij de provider?

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.