Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb mijn wireless met een usb-verlengsnoer door de muur, een verdieping lager gehangen. Wat inhoud dat hij al minder dan 2 meter van de router afhangt. Volgens mij kan dat het probleem niet zijn. En ik zal de test zo proberen te doen op de andere pc.

• Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Ik heb precies hetzelfde probleem! Ik zal dit topic volgen.

Heb je al geprobeerd op te starten in veilige modus met netwerk?

Bij mij doet het internet het dan namelijk wel goed.

Geplaatst:

Het wezenlijke verschil met de vorige grafiek is dat de "drop-outs" verdwenen zijn. Er is nog wel enige fluctuatie op de signalen maar dat is normaal.

Vraag, is deze grafiek vanaf een andere PC of met de ontvanger op een andere plaats ?

Geplaatst:
Maar ik heb mijn PC voor het systeem herstel al een keer naast de router gezet, dat maakte toen geen verschil.

Hoe lang is dat ondertussen al geleden? Als je netwerkkaart het plots vreemde sprongen vertoont is zo'n oude vaststelling uiteraard geen referentie.

Kan je voor alle zekerheid nog een grafiekje posten van de betreffende computer naast je router.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.