Ga naar inhoud

Vermoedelijk virus op PC

Aanbevolen berichten

Ik kon met de rechtermuisknop als administrator "Hijack thi"s niet starten en heb het dan gewoon met de linkermuisknop gedaan, ik heb dan weer een Logfile gekregen en die 3 rubrieken staan erin die ik moet "fixen" Ik krijg ook een melding dat Hijack een HBO file ga deleten, over die 2 andere files die ik ga deleten zegt hij niks,

---------- Post toegevoegd om 11:35 ---------- Vorige post was om 11:33 ----------

Neen, dat ging niet, als ik services intip bij "uitvoeren"en dan OK druk dan gebeurt er niks,

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Maar dan moet ik niet in veilige modus staan maar in normale modus want nu krijg ik een melding dat Windows Installer Service op Lokale Computer niet kan starten, Fout 1084, deze service kan niet in veilige modus worden gestart,

---------- Post toegevoegd om 14:39 ---------- Vorige post was om 14:25 ----------

In normale modus kan ik niks doen dus moet ik alles in veilige modus uitvoeren, ik heb het zojuist geporbeerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

En opstarten in normale modus lukt nog steeds niet?

Doe dan het volgende in veilige modus met netwerk.

Download ComboFix van één van deze locaties:

Link 1

Link 2

* BELANGRIJK !!! Sla ComboFix.exe op je Bureaublad op

• Schakel alle antivirus- en antispywareprogramma's uit, want anders kunnen ze misschien conflicteren met ComboFix. Hier is een handleiding over hoe je ze kan uitschakelen:
    Klik hier
    Als het je niet lukt om ze uit te schakelen, ga dan gewoon door naar de volgende stap.
  • Dubbelklik op ComboFix.exe en volg de meldingen op het scherm.
  • ComboFix zal controleren of dat de Microsoft Windows Recovery Console reeds is geïnstalleerd.
    **Let op: Als de Microsoft Windows Recovery Console al is geïnstalleerd, dan krijg je de volgende schermen niet te zien en zal ComboFix automatisch verder gaan met het scannen naar malware.
  • Volg de meldingen op het scherm om ComboFix de Microsoft Windows Recovery Console te laten downloaden en installeren.

cf-rc-auto.jpg

Klik hier Nee omdat het installeren in veilige modus toch niet zal lukken.

Noot !!! Als er een error wordt getoond met de melding "Illegal operation attempted on a registery key that has been marked for deletion", herstart dan de computer.

Wanneer ComboFix klaar is, zal het het een logbestand voor je maken. Post de inhoud van dit logbestand (te vinden als C:\ComboFix.txt) in je volgende bericht.

Indien je problemen hebt bij het uitvoeren van ComboFix, gelieve dit te melden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eerst geprobeerd in normale modus maar dan werkt er helemaal niets, in veilige modus kan ik echter niet aan mijn GData omdat de symbooltjes onderaan rechts op het PC scherm allemaal verdwenen zijn in veilige modus. Dan heb ik dus maar Combofix laten uitvoeren maar ik krijg dadelijk een melding dat GData nog aktief is en dat het hinderend kan zijn en zelfs systeemschade toebrengenK Kunt U mij misschien zeggen hoe ik GData kan terugvinden en uitschakelen in veilige modus. En wat met Malwarebytes anti-malware, CC Cleaner, Hijack this en Superantispyware? Moet ik die wegdoen op mijn PC?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.