Ga naar inhoud

Laptop doet niets meer


Brambopaus

Aanbevolen berichten

Geachte lezer,

Ik heb 6 uur geleden mijn laptop uitgezet na normaal gebruik alleen wat internetgebruik.

Nu ben ik terug gekomen van mijn werk en wilde nog het een en ander checken.

Dus ik plug de stroom in mijn laptop en druk op opstarten, een geel lampje bij een bliksemschichtje(wat de stroom betekent knippert) dus ik kijk verder alles staat aan en iedere stekker zit goed, accu zit er zelfs in.

Nu al 40 min verdr en nog doet de laptop niets dan knipperen, ik heb accu eerin/uit geprobeerd, stroom eraf een ander stopcontact en zelfs wachten.

niets werkt.

Gelukkig heb ik nog mijn iphone voor internet

Edit: de laptop is een HP elitebook 8730w met z'n 2de accu en 2,5 jaar oud.

Word dagelijks zeer verl gebruikt aangezien ik TI student ben, dus heb hem en vooral de gegevens erop Hard nodig

aangepast door Brambopaus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, hij deed helemaal niets meer.

een uur lang alleen maar knipperen met een oranje lampje, en dat was alles.

Toen heb ik het maar opgegeven en naar bed.

Ben net wakker, en hij start gewoon op, dus nu weet ik zelf nog niet wat het probleem was.

Hij doet het dus wel gwn weer, maar ik vind het jammer dat ik nu niet weet waar de fout zat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Brambopaus,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.