Ga naar inhoud

Nieuwe Game PC kopen

Aanbevolen berichten

1. Waarvoor heb ik een PC nodig ? - Ik wil mijn PC vooral gaan gebruiken voor Gaming.
  2. Wat is mijn budget ? - Rond de €1000 kan er iets overheen
  3. Een merkcomputer of een samenstelling ? - Het hoeft geen merk computer te zijn als het maar betrouwbaar is.
  4. Ga ik overklokken ? - Nee ik ben niet van plan aangezien ik ook geen idee heb hoe het zou moeten.
  5. Ga ik later upgraden ? - Waarschijnlijk wel als mijn pc de nieuwste games niet meer kan draaien stop ik er een nieuwe videokaar
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? - USB 3.0 zou ik er wel graag in willen en ik heb geen idee wat sata600 is
  7. Ga ik zelf assembleren ? - Nee
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig ? - Gewoon windows 7 home premium
  9. Ga ik zelf installeren ? - Ligt eraan hoeveel het kost bij de webshop anders doe ik het zelf
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? - Het maakt niet uit hoe de behuizing eruit ziet.
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig ? - Een monitor moet er wel nog bij de rest heb ik
  12. Heb ik specifieke wensen ? - Een goede video kaart zodat hij niet snel vervangen hoeft te worden.

Btw nog een klein vraagje Wat is er nou eigenlijk beter INTEL of AMD

Mvg

Martijn

Gelukkig nieuw jaar nog allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een desktop. Mijn oude computer heeft het een uur geleden begeven. Dus ik wil zo snel mogelijk een nieuwe maar dat betekent dat mijn budget dus ook zakt naar 900 euro. Als het dan nog mogelijk is om een computer samen te stellen waarop skyrim shogun2 en mw3 op hoge graphics gespeeld kan worden dan zou ik daar heel blij mee zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Azerty

Dit heb ik al gemaakt. Ik heb een scherm gepakt, verander dat naar eigen mening, was gewoon om zo een beter zicht te krijgen op de prijs. Je moet nog enkel uw harde schijf, een koeling dacht ik.

Geluidskaart, behuizing, netwerkkaart. Maar dat valt te zien voor u eigen.

Gemaakt: Merk:

Dell

Ik zou het scherm dan appart kopen, dan kom je rond de 900 euro uit.

Zelf heb ik deze Dell XPS 8300 ook. Juist hetzelfde, enkel de grafische kaart een beetje beter, en deze draait echt goed. Processor nog nooit boven 40% geraakt. Mw2 op hoogste graphics, geen lagg. Echt goed!

mvg,

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.