Ga naar inhoud

game-pc kopen

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, ik ga mij een game pc aanschaffen. Ik wil vooral dat mijn pc games zoals skyrim, call of duty mw3, battlefield 3, ... op de hoogst mogelijke settings kan spelen.

Mijn budget is ongeveer 1100euro, ik ga mijn pc niet zelf assembleren ik ga dit in de winkel laten doen.

In de pc winkel hadden ze mij deze pc samengesteld:

Antec Three Hunderd/ Ultimate Gamer Case no PSU

Intel MB BOXDZ68DB ATX DDR3-1333 PCle 2.0 x16

Intel Core i5-2300/2.8GHz 6MB

Kingston 8GB 1333MHz DDR3 DIMM Kit HyperX Blu

Gigabyte PS 720W power cord ATX multi color 12cm

Gigabyte nVIDIA GTX560 Ti 1GB DDR5

Western Digital HD 1TB SATA 6GB

Microsoft WinPrem 7 SP 64-bit

Lite On DVD-RW SAW SATA

D-Link ExtremeG/PCI 54mps

+ assemblage kosten

totaal = 1209,80 euro

dus een beetje over mijn budget, zijn er nog dingen waar ik iets goedkopers van zou kunnen nemen? Ze zeiden misschien de grafische kaart ?

ik ga in de toekomst misschien wel overklokken en later misschien nog upgraden.

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mag ik eens vragen hoe lang je garantie hierop krijgt? Bij power4pc heb je echt veel meer waar voor je geld. De processor die je hebt in dit systeem van 1200 euro is echt ondermaats. Ik denk dat het veel beter kan, zal ik iets voor je samenstellen?

---------- Post toegevoegd om 14:32 ---------- Vorige post was om 14:23 ----------

Neem bijvoorbeeld dit; Power4pc.

Pro’s:

1. Deze heeft een betere processor (i5 -2500k), met overklokmogelijkheden als geen ander. In jouw setup zou je echt niet goed kunnen overklokken.

2. De grafische kaart is ook lichtjes performanter en zeer overklokbaar. Je kan er zelfs een Hd 6970 van maken.

3. Alsook heb je een zeer degelijke cpu-koeler (scythe mugen).

4. De case is ook een van de 'best-buys'.

5. Hier zit zelfs een SSD in, waardoor je opstartsnelheden veel sneller zullen zijn.

6. Het is 100 euro goedkoper dus het past perfect in je budget!

Contra’s

1. Besturingssysteem is er bijbesteld

2. 4gb ram ipv 8 gb ram, maar een ramupgrade van 4gb kost deze dagen werkelijk nog geen 30 euro.

aangepast door Goldenswipe
Link naar reactie
Delen op andere sites

goh de garantie weet ik eigenlijk niet, ik had enkel een offerte aangevraagd bij de winkel, de winkel is trouwens COMPUTERPARTS - PROMOTIES.

anders zou ik wel hem via internet willen bestellen als dit goedkoper zou zijn.. is Power4PC te vertrouwen want ik heb eigenlijk nog nooit iets via het internet bestelt..?

Alvast enorm bedankt voor het antwoord !

ps: ik kon de link niet openen want hij werkte denk ik niet :)

aangepast door sezamzaad
Link naar reactie
Delen op andere sites

is Power4PC te vertrouwen want ik heb eigenlijk nog nooit iets via het internet bestelt..?

ps: ik kon de link niet openen want hij werkte denk ik niet :)

Ik heb al eens iets bij power4pc besteld, geen problemen en alles vlot verlopen.

En inderdaad de link in bericht 2 geeft een leeg winkelkarretje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zal alles anders nog eens alles herhalen via het stappenplan :)

• Waarvoor heb ik een PC nodig ? - vooral om te gamen dus games zoals battlefield 3, call of duty mw3, skyrim, ... allemaal op de hoogst mogelijke settings en ook voor schoolwerk
  • Wat is mijn budget ? - 1000euro - max. 1200euro
  • Een merkcomputer of een samenstelling ? - een samenstelling want dit blijkt heel wat voordeliger te zijn
  • Ga ik overklokken ? - Ja misschien dat ik in de toekomst wel zou overklokken
  • Ga ik later upgraden ? - Ja ik zou misschien later wel nog upgraden
  • Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? - USB 3.0 is wel handig en zo een SATA600 want dit blijkt heel wat te helpen bij het laden van games ?
  • Ga ik zelf assembleren ? - nee ik ga dit in de winkel laten doen
  • Heb ik een besturingssysteem nodig ? - Windows 7 home, de gewone versie :)
  • Ga ik zelf installeren ? - Nee ik ga het allemaal door de winkel laten doen
  • Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? - dit vind ik wel een zeer mooie kast COOLERMASTER HAF912 Plus Gaming Tower :: Tones.be of deze ANTEC Dark Fleet DF-30 :: Tones.be
  • Heb ik nog randapparatuur nodig ? - nee
  • Heb ik specifieke wensen ? - liefst een zo stille pc mogelijk, de mogelijkheid tot wifi en bestaan er ook niet zo van die routers dat er voor zorgen dat je geen lag hebt in een game
    ik denk dat ik de pc zou bestellen via Tones :: computerwinkels in Heist-op-den-Berg, Mechelen en Gent, dus zou je via deze website een pc kunnen samenstellen?
    alvast bedankt!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor die link; Power4pc.. sorry :) Ik zal dadelijk iets samenstellen.

---------- Post toegevoegd om 12:54 ---------- Vorige post was om 12:51 ----------

Mag ik nog vragen;

Mag hij ook van azerty.nl komen? Die heeft betere prijzen en prima levering ook in België (kan er van meespreken).

En wil je een geïntegreerd netwerkkaartje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja is ook goed als het van azerty zou komen

ja een geintegreerd netwerkkaartje zodat ik wifi heb :)

dit vind ik wel een mooie kast http://azerty.nl/0-1044-331959/cooler-master-haf-912-plus-m.html dus zou je misschien een pc kunnen samenstellen met deze kast + assemblage en het installeren van windows 7 ?

bedankt voor de antwoorden !

aangepast door sezamzaad
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.