Ga naar inhoud

game-pc kopen

Aanbevolen berichten

Ziet er redelijk goed uit... Ik begrijp echter 1 ding totaal niet; waarom een 2500k in combinatie met een h67 moederbord ? Een h67 kan je niet overclocken dus is het zonde om een 2500k te nemen. Indien je echt dat moederbord wil, kies je beter voor de 2500 of een 2600 want met een k serie ben je dan niets. Ik zou persoonlijk eerder voor een p67 of z68 in combinatie met een 2500k of 2600k kiezen; dan kan je wel overclocken en je setup is zowieso kwalitatiever. Ik zou dus één van deze moederborden kiezen. Indien deze te duur zijn voor uw bugdet kan je eens bij MSI kijken, die hebben goedkopere modellen ;).

Trouwens, het mobo dat je nu gekozen hebt heeft slechts een ram snelheid ondersteuning van 1333 mhz terwijl je voor een ram van 1600 mhz gekozen hebt; uw ram zou dus niet op volle toeren kunnen werken.

Een corsair voeding, is van zeer degelijke kwaliteit maar te overpriced voor dit systeem. De Corsair Hx650; bronze certificated is duurder dan de Coolermaster silent pro gold 600 watt; gold certificated en dat terwijl de Cm silent pro gold beter presteert. Gold certificated is echter niet nodig voor deze setup dus ik zou kiezen voor een bronze/zilver van een degelijk merk die 750 watt kan leveren, dan kan je later zonder problemen upgraden naar een crossfire of SLI config. Persoonlijk zou ik voor deze kiezen.

Geen idee of dat netwerkkaartje zou werken...

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.