Ga naar inhoud

Slaat niet op als 2007-bestand

Aanbevolen berichten

Ooit ben ik bestanden begonnen als 2007 bestand, maar sinds de laatste 3 dagen wil hij deze niet meer opslaan.

Als 2003 slaat Word ze wel op, maar dit vind ik vrij vervelend, omdat ze hierdoor soms aangepast worden.

Als ik een bestand als 2007 bestand wil opslaan lijkt dit te werken, maar na enkele seconden wordt het 'opslaan als...' tabblad geopend en ook als ik een nieuwe naam invoer en op opslaan druk, blijft hij dit tabblad elke keer weer openen.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen, zodat ik mijn bestanden weer gewoon kan opslaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor de late reactie. Ja, word slaat automatisch op als een .docx bestand, maar dat weigert hij bij sommige bestanden, hoewel ze daarvoor ook als .docx opgeslagen waren. Sommige nieuwe bestanden kan ik echter wel weer als .docx opslaan, erg vreemd. Bij bepaalde bestanden blijft hij dit echter weigeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Dag lastigekwestie,

is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.