Ga naar inhoud

Apparaatbeheer


Gast mr.beng11

Aanbevolen berichten

Gast mr.beng11

Ik heb een nieuwe speakerset gekocht en aangesloten. De eerste 2 dagen was er niks aan de hand, daana blue screen of death, een windows update gedaan maar ik krijg nu de melding als ik op Nividea klik in apparaat beheer:

NVIDEA control panel application 1.4.6.12 werkt niet meer, programma wordt gesloten en u krijgt een melding als er een oplossing voor is. Geen idee wat dat betekent. Ik heb een Dell Inspiron 531

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo mr.beng11,

ik vrees dat je een hardwareprobleem hebt. Mogelijk heb je iets mis aangesloten aan de geluidskaart uitgangen (geïntegreerde in het moederbord). Mogelijk heeft een van de toestellen die je daar op aangesloten hebt een fout, wat dan weer schade berokkende aan het moederbord, en daardoor de melding dat je Control Panel Application van NVIDIA geen toestellen herkend.

Een gok, maar als je systeem 2 dagen goed gedraaid heeft, dan zou ik het in die richting zoeken.

Beerke10

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.