Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Ik heb McAfee verwijderd en momenteel starten IE en Firefox op in normale modus!!!

Ik ga straks nog enkele malen heropstarten om te zien of het echt geholpen heeft.

Welke gratis antivirus is eigenlijk aan te raden? Avast, Antivir of AVG

Hoe weet ik welke ik moet kiezen?

Geplaatst:

Heb je herstelpunt van nét vóór je McAfee hebt verwijderd ? Zo ja, zet dat dan eens terug om te bekijken of de browsers het dan wel weer doen ?

Geplaatst:

twee keer opnieuw opgestart, en alles werkt weer???? Kan het zijn dat het vaak niet werkt, en soms wel?

Nu ben ik voorlopig erop aan het werken en zet ik hem enkel in slaapstand, want moet aantal dingen afwerken. Vanavond probeer ik opnieuw op te starten.

Geplaatst:
twee keer opnieuw opgestart, en alles werkt weer???? Kan het zijn dat het vaak niet werkt, en soms wel?
Neen, in principe zou het ALTIJD moeten werken, anders is er toch iets mis. Maar bekijk nog even hoe het nu verder verloopt ?
Geplaatst:

Ik zie in het hijackthis logje dat je het Service Pack 3 voor Windows XP nog niet hebt geinstalleerd.

Is daar een speciale reden voor?

Doe je regelmatig de Windows Updates?

Voor de veiligheid, stabiliteit en prestaties van Windows is het best om dit SP zo snel mogelijk te installeren.

Je kan het SP3 hier downloaden

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.