Ga naar inhoud

Geen Internet mogelijk

010890falcon

Aanbevolen berichten

• Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mijn oude PC die SP2 aan het uitvoeren was, was vastgelopen en ik heb hem terug moeten opstarten en nu draait alles vierkant, alleen mijn Outlook Express werkt nog maar ook met horten en stoten.

Ik kan natuurlijk mijn nieuwe PC gebruiken om dit te downloaden maar hoe krijg ik eerst gedaan dat mijn oude Pc terug een beetje normaal doet zoals voor dat ik SP 2 aan het installeren was?

---------- Post toegevoegd om 18:55 ---------- Vorige post was om 18:52 ----------

Ik krijg nu gedurig bij het afsluiten van programma's op mijn oude Pc" script reageert niet" en in de balk staat dit te lezen:

Script:resource://gre/modules/XPCOMUtils;jsm:331

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu draait alles vierkant, alleen mijn Outlook Express werkt nog maar ook met horten en stoten.

Dit is waarschijnlijk te wijten aan de plotse onderbreking van de SP2 download, selecteerde je opslaan als of uitvoeren?

hoe krijg ik eerst gedaan dat mijn oude Pc terug een beetje normaal doet zoals voor dat ik SP 2 aan het installeren was?

Het lijkt me dat de enige oplossing een complete installatie van het SP2 pakket een degelijk resultaat zal opleveren.

Bij dit alles wel een belangrijke vraag: kreeg je de melding en liep je computer vast tijdens de download van SP2 (indien je opslaan als klikte) of tijdens de installatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In welke aard draait je pc nog zonder problemen, kan je nog navigeren naar mappen en bestanden of programma's openen?

Zoja, dan zou onderstaande ook moeten lukken;

Download (via een andere pc) het programma PageDefrag en plaats het via een usb stick op jouw computer. Plaats het programma ergens op je computer waar je het eenvoudig terug vindt en open het. Klik de optie defrag at next boot aan en start je computer opnieuw op.

Tijdens het opstarten zal er een kort blauw scherm verschijnen van PageDefrag. Wanneer de computer opnieuw is opgestart probeer je opnieuw SP2 te installeren. Hopelijk krijg je dan een beter resultaat, anders zullen we eens naar je RAM geheugen moeten gaan kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik SP 2 volledig heb kunnen uitvoeren en ik kan nu inderdaad nog alle documenten en mappen openen. En het draait al iets vlotter terug maar nog niet zoals voorheen maar het draait al niet meer vierkant. Wat zou ik nu moeten doen?

---------- Post toegevoegd om 01:01 ---------- Vorige post was om 00:56 ----------

Ik kan ook nog altijd op het Internet gaan zoals je ziet. Zou ik morgen proberen SP3 te installeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je over voldoende vrije schijfruimte beschikt kan je inderdaad tot de installatie van SP3 overgaan. Om je op fouten zoals die tijdens de SP2 installatie voor te bereiden kan je beter even een systeemherstel back-up nemen van je huidige status. Om te controleren of je systeemherstel is ingeschakeld voer je onderstaande stappen uit:

• Klik op Start, klik met de rechtermuisknop op Deze computer en klik op Eigenschappen.
  • Open het tabblad Systeemherstel in het dialoogvenster Systeemeigenschappen.
  • Schakel het selectievakje Systeemherstel uitschakelen uit. U kunt ook het selectievakjeSysteemherstel op alle stations uitschakelen uitschakelen.
  • Klik op OK.
Je kan dan via back-up een herstelpunt maken voor het geval je computer problemen ondervindt met de SP3 installatie.

Download de SP3 uit de link van kweezie wabbit in bericht 6 en sla deze ergens op waar je ze eenvoudig terug vindt. Voor alle zekerheid kan je misschien best eerst nog even de procedure uit bericht 16 doorlopen alvorens je de installatie start.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in mijn systeemherstel en systeemeigenschappen niet die mogelijkheid om "systeemherstel uit te schakelen" maar wel "systeemherstel uitschakelen op alle stations". Is dat erg?

---------- Post toegevoegd om 19:20 ---------- Vorige post was om 19:17 ----------

Ik heb nog een vraagje, omdat ik maar 1 schermen heb en 2 PC's moet ik altijd overschakelen van de ene PC naar de andere die wel volledig in orde is qua internet enz... maar dan moet ik ook altijd de stekker van het scherm uittrekken en op de andere PCaansluiten, nu heb ik juist gezien dat ik een licht blauw scherm heb gekregen toen ik van PC op de andere PC aansloot. Daarvoor was het scherm normaal verlicht. Is dit een teken dat er iets niet in orde is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in mijn systeemherstel en systeemeigenschappen niet die mogelijkheid om "systeemherstel uit te schakelen" maar wel "systeemherstel uitschakelen op alle stations". Is dat erg?

Kan je het selectievakje naast systeemherstel uitschakelen op alle stations afvinken? Zoja doe dit. Probeer nu ook een herstelpunt van je huidige status te maken. Als je niet weet hoe je dit moet doen vind je hier een handleiding.

nu heb ik juist gezien dat ik een licht blauw scherm heb gekregen toen ik van PC op de andere PC aansloot. Daarvoor was het scherm normaal verlicht. Is dit een teken dat er iets niet in orde is?

Dat zou inderdaad een aanwijzing kunnen zijn dat iets mis is gegaan met je scherm. Indien je het lichtblauwe scherm enkel krijgt op een van de 2 pc's kan je dit probleem gerust in dit topic laten. Indien het lichtblauwe scherm blijft op gelijk welke computer maakt je best een nieuw topic met je probleem in het forum hardware.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.