Ga naar inhoud

Thecus N5200XXX

destene13

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben dus nieuw hier en weet niet goed hoe te beginnen..

Ik ken wel iets van pc's maar nu ook weer niet superveel..

Heb me dus deze week een thecus N5200XXX aangeschaft en wou deze dus installeren maar noppes... :thumpdown:

Er zat een handleiding bij en deed dus alles wat deze vermelde alleen zat ik al vastr bij stap 3.

Deze zegt ga naar default ip adres 192.168.1.100 maar dit adres bestaat niet. op mijn nas komt op het schermpje Wan Ip 192.168.1.100 en Lan Ip 192.168.2.254 maar als ik dit dan probeer bestaat deze dus ook niet.

Ik weet me dus geen raad hoe ik er mee verder moet.

Kan iemand me wat verder helpen?

mvg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet eerst de software installeren dan kan je de IP adressen van de NAS aanpassen.

Heb je wat ervaring in het het instellen van netwerken en NAS ? Dit zijn vrij complexe toepassingen, dus als je nog vragen hebt post maar terug.

Geef dan gelijk het merk / Type van je router mee en de IP gegevens van je huidige netwerk als je die kent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat je internet op je PC nu werkt via je router ...

Kan je het volgende eens doen ?

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

In het opdrachtprompt typ je ipconfig /all > c:\ipconfig.txt en druk enter.

Let op de spatie voor de / en voor en na de >.

C is de schijfletter van de systeemschijf; deze kan je aanpasssen indien de systeemschijf niet de letter C heeft.

Open de verkenner en klik op de C schijf.

Open het bestand ipconfig.txt en plak de inhoud in je volgend bericht of voeg het bestand ipconfig.txt toe aan je volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.