Ga naar inhoud

trage pc, kan niet updaten

Aanbevolen berichten

• Reacties 83
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

1. Stop de Cd-Rom in je computer.

2. herstart nu je computer.

3. Tijdens de opstart moet er op je scherm soortgelijke 'melding' komen: press f2 for setup. Dit leid je naar de bios van je computer.

4. zoek in de bios de bootvolgorde en zet deze zodanig dat de cd-rom op de eerste plaats staat. Waar de rest staat maakt niet uit.

5. sluit de bios en herstart de computer.

6. Nu zullen de medewerkers je verder helpen want ik weet niet hoe je vista hersteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Stop de Cd-Rom in je computer.

2. herstart nu je computer.

3. Tijdens de opstart moet er op je scherm soortgelijke 'melding' komen: press f2 for setup. Dit leid je naar de bios van je computer.

4. zoek in de bios de bootvolgorde en zet deze zodanig dat de cd-rom op de eerste plaats staat. Waar de rest staat maakt niet uit.

5. sluit de bios en herstart de computer.

6. Nu zullen de medewerkers je verder helpen want ik weet niet hoe je vista hersteld.

De handleiding en download van de herstelschijf vind je als je hier klikt : neem de Windows Vista 32 Bit Recovery Disk.iso.

De handleiding voor het gebruik van de herstelschijf is terug te vinden in de link geplaatst in bericht 22 van Asus. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Excuses,

maar ik wilde even verduidelijken wat Dasle bedoelt met :

Daarom moet men het cd/dvd-rom-station in het BIOS van de computer instellen als first boot device.

Leg de systeemherstelschijf in het cd/dvd-rom-station en start de computer opnieuw op.

Als de computer start van de systeemherstelschijf verschijnt de volgende melding in beeld.

vandaar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.