Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik had een vraag over Inkt voor de printer

Wat is het verschil tussen deze 2?

Epson T1285 multipack 4 inktcartridges

En

Epson T1295 multipack 4 inktcartridges hoge capaciteit

Ze zijn allebij geschikt voor mijn printer. Epson Stylus SX235W

Ik wil wel en link plaatsen naar het product, maar weet niet zeker of dat toegestaan is dus ik doe het maar niet, anders kan het altijd nog.

Zou top zijn als het word Beantwoordt

Mvg, Naabje

Geplaatst:

De opbrengst van de cartridges wordt door Epson verschillend ingeschat : voor de T1285 wordt gerekend op 220 pagina's drukken, voor de T1295 is dat 545 pagina's ... dat is dus die "hoge capaciteit". Maar daar betaal je natuurlijk ook een hogere prijs voor. Voor het eerste moet je gemiddeld 40 € ophoesten, voor de betere versie gemiddeld 50 €. Aan jou de keuze !

Geplaatst:
123inkt.nl
Daar zie ik enkel deze set Epson T1295 multipack 4 inktcartridges hoge capaciteit (origineel). Van de T1295 is er toch geen "normale set" in de aanbieding ?
Geplaatst:

post-18368-1417704709,718_thumb.png

post-18368-1417704709,7499_thumb.png

Als het goed is moeten ze allebij in mijn printer passen want ik heb ze gevonden onder de printernaam "Epson Stylus SX235W"

Dus als alleen de inhoud verschil is en de prijs ook goedkoper is kan ik toch beter de "hoge capaciteit" kiezen?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.