Ga naar inhoud

Wachtwoord Hotmail opnieuw instellen

Aanbevolen berichten

Geachte

Sinds 01/01/2012 kan ik niet meer aanmelden op Hotmail. Ik vul mijn wachtwoord in op het aanmeldingsscherm dat mijn ID al vermeldt. Steeds lees ik "Wachtwoord niet juist". Ik ben 100% zeker dat het wel juist is. Ik probeer dat enkele keren, zoals gevraagd. Aanmelden lukt nooit.

Ik klik op "Heb je geen toegang?" en klik aan op het nieuwe scherm: "Ik weet wachtwoord maar aanmelden lukt niet". Op volgend scherm "Wachtwoord instellen" klik ik opnieuw aan. Ik krijg bericht dat een mail gestuurd wordt naar mijn skynet-adres (=zelfde wachtwoord) dat ik al opgaf.

Ik krijg een mail op skynet en klik op de link "instellen". Weer lukt het niet. Er wordt gevraagd om 24 u te wachten. Ik doe dat maar steeds volgt hetzelfde scenario.

Ik kreeg tussenin ook het verzoek mijn "geheime vraag" te beantwoorden (wat ik deed), alsook mailadressen van mijn laatste zendingen te geven + woorden uit de inhoud ervan. Ook dat deed ik. Maar 5 dagen later lukt het me nog steeds niet om aan te melden.

Wat kan ik nog doen?

Alvast op voorhand bedankt voor uw aandacht en hulp.

Fons De Coster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat het opnieuw instellen van een wachtwoord op Hotmail betreft zit er relatief weinig anders op dan al hetgeen je al vermelde. Geef de "assistenten" van het Hotmail-team de tijd je aanvraag te bekijken en te handelen. Krijg je nog steeds geen reactie dan vrees ik dat je alle paden hebt geprobeerd.

Waarschijnlijk is deze opmerking verwaarloosbaar; maar heb je er telkens op gelet wanneer je het wachtwoord ingaf je geen CapsLock had aanstaan? Zo'n velden zijn vaak hoofdlettergevoelig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.