Ga naar inhoud

problemen met ms office 2003

samik

Aanbevolen berichten

Ik heb op mijn pc office 2003 small business editie 2003 staan.

Dit heeft altijd perfect gewerkt maar de laatste paar weken doet het programma moeilijk met het openen, opslaan en importeren van bestanden.

Dit doet hij zowel in word,excel,outlook,powerpoint.

Van het moment ik bv een excelpagina aanmaak en deze wil oplsaan als kan ik geen map openen en krijg ik de melding dit programma rerageerd niet.

Als ik dan een minuutje wacht gaat ineens de map wel open en kan ik verder oplsaan tenzij ik nog een map moet openen, dan duurt het weer een minuutje voor ik verder kan.

Heeft iemand dit ook al aan de hand gehad??? of weet iemand een oplossing.

Dit is zeer vervelend en neemt enorm veel tijd in beslag voor het openen of oplsaan van bestanden.

Graag hulp..:argh:

Alvast bedankt

Mvg Samik

Link naar reactie
Delen op andere sites

deze staan op mijn harde schijf. het is zeker geen netwerkprobleem daar de gedeelde mappen op mijn pc door andere collega officegebruikers wel gemakkelijk kunnen gebruikt worden. misschien eens laten formateren en alles opnieuw instaleren. heb al veel geprobeerd en niets lijkt echt te werken.

Ik heb ook al andere programma's opnieuw geinstaleerd waarvan ik dacht dat deze misschien een comflict maken met het officepakket.

Bedankt voor de tipsen deze zijn nog steeds van harte welkom.

/samik

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.