Ga naar inhoud

Overklokken


starsfighter

Aanbevolen berichten

Hey,

volgens mij kun je je pc niet overklokken en als hij goed draait waarom zou je het dan willen doen?

In een voorgeasembleerde pc zit meestal een bios waarin je niet zomaar vanalles kunt instellen(dit zijn veiligheidsmaatregelen door hun opgesteld) en je CPU een i7 2600 is normaal gezien een gesloten cpu om intel cpu's te overklokken heb je er eentje uit

de K reeks nodig.

Alsook zou je dan best de cpu koeler vergroten.

Eigenlijk is overklokken iet svoor de hobbyisten onder ons die graag iets bijleren over hardware of er op kikken om de snelste te hebben.De laatste jaren brengen de hardwre fabrikanten nieuwe moederborden op de markt die het eenvoudig maken om te overklokken met allerlei functies ,maar deze zitten waarschijnlijk niet in een dell pc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

volgens mij kun je je pc niet overklokken en als hij goed draait waarom zou je het dan willen doen?

In een voorgeasembleerde pc zit meestal een bios waarin je niet zomaar vanalles kunt instellen(dit zijn veiligheidsmaatregelen door hun opgesteld) en je CPU een i7 2600 is normaal gezien een gesloten cpu om intel cpu's te overklokken heb je er eentje uit

de K reeks nodig.

Alsook zou je dan best de cpu koeler vergroten.

Eigenlijk is overklokken iet svoor de hobbyisten onder ons die graag iets bijleren over hardware of er op kikken om de snelste te hebben.De laatste jaren brengen de hardwre fabrikanten nieuwe moederborden op de markt die het eenvoudig maken om te overklokken met allerlei functies ,maar deze zitten waarschijnlijk niet in een dell pc

That's me,

Dus het gaat gwn niet? Ik kan niet overklokken?

Dat zou echt spijtig zijn :'(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja even afwachten wat de rest er over denkt ,maar ik vind niets terug over de mogeljkheden met je moederbord omdat het dus door Dell zelf gemaakt is en ook je Bios is van Dell dus ik vrees ervoor ,maar zoals ik zeg wie weet heeft er iemand een ideetje om je te helpen.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.