Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware ;-)

Als je pc tijdens het opstarten stopt in het POST scherm waar je de melding krijgt Press F1 to continue worden daar een eventuele error vermeld?

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

http://speccy.piriform.com/results/Z3Ys68aoiYgyznYAiZaffZr

Bij deze de link die U vroeg. Tevens de vermeldingen die er verschijnen als ik de pc start

Er staat Press F1 to continue, Del to enter Setup

Daarboven staat: CMOS Checksum error Defaults loaded.Na het indrukken van f1 komt er eRagent

An invalid argument was encountered.

Ik hoop dat U me niet kwalijk neem dat ik laat reageer. Ik ben voor mijn werk de hele week in het buitenland. Groeten Peter

Geplaatst:

Ga via Start naar Uitvoeren en typ in het uitvoervenster msconfig en druk op Enter.

Ga vervolgens naar het tabblad Opstarten, kun je hier een screenshot van maken en deze bijvoegen in je volgend bericht?

Geplaatst:

Hallo helaas kan ik er geen screenshot van maken ik kan het wel naar u mailen als ik het adres heb. Elke keer zegt het programma dat het bestand te groot is

Geplaatst:

In deze afbeelding 133333.bmp zie ik op de vierde plaats eRAgent staan, haal het vinkje hiervoor eens weg klik op Toepassen en bevestig met OK

Laat de pc herstarten en kijk eens of het euvel verholpen is ;-)

Geplaatst:

Ik heb gedaan wat U heeft gezegd en helaas heeft het niet geleid tot het verdwijnen van de eragent. Het is nog steeds daar.

Hopelijk wordt het U niet teveel. Groeten Peet6

Geplaatst:

Nee hoor het word me niet teveel ;-) we zoeken gewoon voort.

Ga via Start naar Uitvoeren en typ in het uitvoervenster services.msc en druk op Enter in het venster wat opent

kun je daar eRecoveryService terug vinden?

Wat is de status van eRecoveryService of opstarttype indien voorhanden?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.