Ga naar inhoud

[OPGELOST] itunes-mediaplayer

merty

Aanbevolen berichten

• 1 maand later...

hey

euhm heb je je muziek gedownload via itunes?

euhm of via een ander downloadprogramma zoals bearshare,limewire,etc want dan staan die standaard bij je harde schijf bij my downloads. en dan is het eigenlijk heel simpel als het bij my downloads staat. dan is het gwn copy paste é, laat me iets wete als het niet zo is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn mening:

Start >> Zoeken >> Afbeeldingen, Muziek of video bestanden >> muziek aanvinken >> niks intypen en zoeken..

alle muziek bestanden komen naar voren, zet dan de lijst op grootte en kijk waar de muziek nummers beginnen en waar de geluiden van bijvoorbeeld een spel beginnen(die zijn vele malen kleiner) kopieër dan alle muziek bestanden op bijvoorbeeld een usb stick.

Mvg

Mark

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier staat een guide hoe je "gemakkelijk" je iTunes incl playlists en al kan verplaatsen naar een andere computer: HOWTO: Move your iTunes music while preserving library data (when you don’t let iTunes manage your music library) — HiFi Blog

Aangezien ik geen itunes gebruik (moet het niet hebben; 't is van Apple) kan ik je er echter geen verdere uitleg over geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.