Ga naar inhoud

Beperkte toegang


Davyy

Aanbevolen berichten

Er klopt inderdaad iets niet met je ingebouwde netwerkadapter. Alvorens we zaken gaan proberen: heb je al eens je router opnieuw opgestart? Zoniet, doe dit eerst eens.

Indien het opnieuw opstarten van je router geen succes oplevert kan je eens volgende proberen,

Ga naar configuratiescherm - Netwerk en Internet - Netwerkcentrum - Adapterinstellingen wijzigen. Selecteer jouw draadloze adapter (je bent op zoek naar Atheros wireless network adapter), rechtsklik en selecteer eigenschappen.

Ga naar Internetprotocol versie 4 TCP/IPv4 en kies eigenschappen. Kies voor door gebruiker geconfigureerd en vul onderstaande gegevens in:

IP-adres: eigenlijk gelijk, je kan bijvoorbeeld die van je externe adapter nemen 192.168.1.118

Subnetmasker: 255.255.255.0

Standaardgateway: 192.168.1.1

Voorkeurs DNS-server: 192.168.1.1

Alternatieve DNS-server: 212.54.35.25

Indien je dat kan laat je de WINS-server leeg.

-EDIT- Herstart eventueel je computer

aangepast door Mako
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het bovenstaande heb ik zojuist gedaan maar nog steeds staat er beperkte toegang.

Opnieuw opstarten van mijn laptop heb ik al een keer of 5 gedaan, systeem herstel gedaan ( gister deed die het nog vandaar lol )

aangepast door Davyy
Link naar reactie
Delen op andere sites

heb nu opnieuw opgestart, en nog steeds beperkte connectie:thumpdown:

---------- Post toegevoegd om 12:52 ---------- Vorige post was om 12:42 ----------

Heb nu ook nog eens de router reset.

Er staat nu wel dat ik verbonden ben met mijn netwerk maar kan nog geen sites laden.

Hij blijft eerst heel lang identificeren en dan staat er geen internettoegang

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te lezen dat je probleem opgelost is.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen. :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan je terug de automatisch persoonlijk IP-adres laten toekennen aanvinken.

Dan mag je dit opnieuw doen als je dat nog niet gedaan had.

Gebruik je sinds kort een nieuwe antivirus?

-EDIT- Blijkbaar is je probleem verholpen, fijn dat te horen! :top:

Als je wil mag je clarkie zijn instructies uit bericht 19 opvolgen.

Groeten,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.