Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Je zet in je eerste bericht:

Het beeld beweegt dan niet meer en ik hoor een zeer snel repetitief geluid, en daarna gaat hij gewoon verder.

Kan je dat geluid wat nader omschrijven?

Is het piepen, tikken, ...?

Komt het uit de speakers of uit de kast?

• Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

een zeer snel repetitief geluid (rrrrrrrrrrrrrrrrr) dat 1 seconde duurt uit de speakers. Als die niet aanstaan hoor ik niets van storing, maar het beeld blijft wel hangen gedurende die seconde (als het bewegende beelden zijn, gamen of films bvb.)

Geplaatst:

Komt de storing enkel bij gamen of film kijken (beeldintensieve toepassingen) of ook bij gewoon gebruik?

Kan je het taakbeheer eens openen (en open laten tot de storing voorkomt) en dan kijken of op het moment van de storing een merkbare verhoging van de cpu belasting optreedt?

Indien dit het geval is, probeer dan het proces te achterhalen dat die verhoging veroorzaakt.

Geplaatst:

ook bij gewoon gebruik. muziek beluisteren bvb. er treed idd op het moment van de storing een merkbare verhoging van de cpubelasting op, alle 4 ongeveer 50%. het enige proces dat ik zie hoger gaan dan is dat van "system" zelf.

• 2 maanden later...
  • 4 maanden later...
Geplaatst:

goed nieuws en slecht nieuws, het is vanzelf over gegaan, maar ik weet niet door wat het gestopt is. Misschien een automatische update van ms of iets anders, ik weet het niet. Toch bedankt voor de tips :-)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.