Ga naar inhoud

ACER Aspire 5920G start niet meer op

marga1021

Aanbevolen berichten

onze computer is ineens met de volgende actie begonnen

Geeft eerst WINDOWS FOUTHERSTEL AAN,

gaat dan over op SYSTEM RECOVERY OPTIONS en moet ik de taal selecteren (Dutch)

Vervolgens hetvolgende scherm

STARTUP REPAIR IS CHECKING YOUR SYSTEM FOR PROBLEMS

Dit blijft zich maar herhalen of ik nu normale opstartprocedure of herstelprocedure. Dit maakt niets uit

Hoop dat iemand mij kan helpen Marga

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Dag marga1021,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag marga1021,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Helaas hebben te tips die ik heb gekregen niet kunnen helpen. Hij blijft maar in de "herstel lus" hangen

Kom niet in de cd modus om deze te laten lopen en dus te herstellen.

Denk dat ik hem maar moet wegbrengen en hoop dat het dan lukt

Ieder geval dank voor de tips

Marga

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om vanaf cd/ dvd op te starten moet je de schijf in de cd-rom plaatsen.

Dan je PC herstarten.

Op een gegeven moment zie je de tekst: " druk op een willekeurige toets om op te starten vanaf cd/ dvd" verschijnen.

Druk dan bijvoorbeeld op de spatiebalk.

Volg verder de handleiding uit bericht 3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.