Ga naar inhoud

Monitor kopen voor een game PC

Flow.

Aanbevolen berichten

Ik heb ongeveer mijn hele PC vervangen. (PC, headset, keyboard, muis, etc.) en nu zoek ik nog enkel de kers op de taart. De monitor.

Ik weet er echter niet zoveel van en ik zou graag een verkooptip krijgen.

Wat moet het zijn:

- Een sober design

- Een groot scherm

- Een scherm dat goed past (liefst nog wat beter is 'toekomstige upgrade' ofzo) bij mijn set-up.

----> MIJN COMPUTER SET-UP VALT TE LEZEN OP MIJN PROFIEL.

- Prijs: Tot de 500 euro. (absolute maximum)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk heb ik er een. Deze is echter wel al 6 jaar oud. En ik zou denken dat het zonde zou zijn als je een sterke PC afbeeld op een scherm die er hard voor onder doet.

Welke keuze heb ik qua inches? Liefst mooi groot. (ik werk vaak met veel zaken naast elkaar) Maar niet het grootste model.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een 23" scherm en een 17" scherm, de 23" gebruik ik om te browsen/gamen/Word-bestanden te maken, de 17" voor Spotify en als ik Minecraft speel heb ik daar Minecraftwiki.net aanstaan in de browser om handige dingen te weten te komen. 27" is een beetje de max voor monitoren, je hebt nog wel tv's, maar daar wordt het niet mooier op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm... ik zie dat de prijs redelijk laag ligt als je mijn buget bekijkt (500 euro). Ik ben opzoek kwaliteit voor m'n geld. En ik denk dat ik met 500 euro ter beschikking misschien wel 'beter' kan. Ik weet echter niet wat de prijzen zoal zijn dus pak maar een monitor van 350 euro ofzoiets als ik al zie dat ik dit krijg voor 175 euro.

Is het het waard om een wat duurdere te kopen. Ik heb echter geen behoefte aan speciale uitgangen of gadgets. Gewoon een helder, snel beeld met duidelijke kleuren en een goede invalshoek.

Resolutie is 1920x1080, kan het nog veel hoger? Is dit een zeer courante resolutie?

Alvast bedankt!!

aangepast door Flow.
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.