Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik een fotoreeks op een site wil openen die is opgemaakt met simplevieuwer, opent m'n computer niet direct de fotovoorstelling, maar krijg ik een zwart scherm, met daarop drie mogelijkheden, o.a. om flash te downloaden, of om te openen indien ik reeds flash heb geinstalleerd, of om de basisversie te bekijken. Als ik ten andere deze zelfde reeks open op m'n zoon zijn computer, komt dit scherm niet tevoorschijn, en opent deze direct de fotoreeks. ik heb ondertussen mijn flash reeds geupdate, maar nog steeds hetzelfde resultaat. Ik veronderstel dat dit ergens moet veranderd worden in instellingen ergens, maar waar kan ik dat vinden?

Geplaatst:

Hallo, ben hier terug.

Heb het ondertussen kunnen oplossen met een systeemherstel te doen. Wat er precies fout was gegaan weet ik ook niet. Heb naderhand ook vastgesteld dat ik geen fimpjes op you tube of zo kon afspelen met mijn vernoemd probleem. Denk dat het niet makkelijk verklaarbaar is, want anders zou ik toch wel reactie gekregen hebben veronderstel ik......ja toch???? :ciao:

• 2 weken later...
Geplaatst:

beste,

bedankt dat u uw oplosing met ons deelt!

ik denk eerder dat er geen antwoord is gekomen vanwege het feit dat veel mensen het druk hebben met werk/school enz.

(was zelf bijvoorbeeld net 2 weken met vakantie)

onze excuses dat wij u niet hebben kunnen helpen met uw vraag maar wij kunnen helaas niet overal tegelijk zijn,

en iedereen tegelijk helpen, ook al willen we dat maar al te graag natuurlijk ;)

wij hopen u hier nog eens te kunnen verwelkomen om u te helpen met een andere vraag

Mv.Gr

Yannick

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.