Ga naar inhoud

interne doelfout

wdew

Aanbevolen berichten

Volgens welke methode brand je de schijf, dus welke inhoud wil je branden?

Een gegevensschijf, een kopie van een dvd.....?

Ben je in de mogelijkheid om nero te verwijderen en dan ccleaner opnieuw uitvoeren.

Voer ccleaner ook zolang uit tot je geen foutmelding meer krijgt.

Dan testen via xpburner.

Heb je het probleem dan ook?

Achteraf kan je nero nog altijd terug installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

via de optie Nero Burning Rom > DVD-Video probeer ik een kopie van een film te branden

volgens mij heb ik de orginele installatie cd van Nero nog ergens liggen, zal die vanmiddag eens opzoeken en Nero verwijderen en ccleaner uit blijven voeren en daarna testen met xpburner

als dit allemaal achter de rug is meld ik mee weer (positief of negatief)

Link naar reactie
Delen op andere sites

afgelopen week nog 2 andere merken dvd+r uitgeprobeerd, zonder succes

daarna nero verwijderd, ccleaner laten draaien, en een dvd met cdburnerxp gebrandt, dit was helaas ook niet de oplossing

nero opnieuw geinstalleerd, en 4 verschillende dvd's gebrandt maar allemaal met steeds dezelfde foutmelding

een nieuwe spindel van m'n "ouwe vertrouwde" merk besteld en dit leverde geen enkel probleem op, welk programma ik ook gebruik, iedere keer wordt nu een bruikbare dvd+r afgeleverd.

ben blij dat het opgelost is, en bedankt voor jullie hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te lezen dat je probleem opgelost is.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.