Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ben van plan om binnekort over te stappen naar een nieuw moederbord/cpu maar ik zou het ram dat ik nu heb ( 3 x 2 gb corsair dominator gt ) willen behouden. Huidige setup is gebaseerd op een 1366 moederbord met 6 dimm sloten en het valt mij op dat de nieuwere moederborden er slechts 4 of in sommige gevallen 8 hebben. Ik vraag mij dus af of ik nadelen zal ondervinden indien ik mijn 3 x 2 gb dominator gt's op een 4 dimm sloten moederbord gebruik en of het uberhaupt wel mogelijk is.

Iemand die mij kan helpen of weet waar ik hierover info kan vinden ?

Mvg

Geplaatst:

Een 2 gb latje bijkopen kan helaas niet, corsair is blijkbaar gestopt met het maken van 2000 mhz dominator gt's; enkel de 3 x 4 gb kit is nog te koop maar daar ben ik helaas niets mee.

Ik heb echter gehoord dat ik single channel zou kunnen doen maar dat is dus onmogelijk bij 1155 en 1156 maar wel bij 2011 ?

Mvg

Geplaatst:

Ik ga mn dominator's uiteindelijk verkopen, nu moet ik dus uit een gigantisch aanbod nieuw geheugen kiezen. Ik zou graag 8 gb kopen, wat is het best/snelst ? 2 x 4 gb of 4 x 2 gb ? Ik heb altijd gedacht dat 4 gb modules iets trager werkten of klopt dit niet ?

Mvg

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.