Ga naar inhoud

Webcam doet het niet tijdens MSN......


A_2_M

Aanbevolen berichten

hallo ik heb sinds kort een Asus PR07CT gekocht werktte uitstekent en sinds kort doet mijn webcam het niet als ik een videogesprek wil starten op msn ,maar de webcam doet het wel gewoon via andere programma's zoals skype en life frame etc...

dit geeft hij elke keer dan aan :

( Your video card driver does not support the video call feature. Please try a voice call instead )

waarom doet die het wel bij andere programa's dan dat snap ik dus niet:hmmmm:

kan er iemand mij hier mee helpen AUB....

alvast bedankt

groetje's

Jan

aangepast door A_2_M
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Dasle

nee helaas is het nog steeds het zelfde

,het probleem is ook dat ik helemaal niet zoveel verstand van pc's of laptops heb:dong:

en ik heb de meeste dingen die ik kon uitgeprobeerd ,ook oudere versie msn's gedpwnload maar die paktte m niet dus moest m weer verweideren en opnieuw een andere versie downloaden luktte ook niet nu heb ik weer de nieuwste msn gedwnload die er op stond windows live 2011

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb andere msn gedownload lukt niet oudere versies doet het niet bij deze msn ,ik heb mcafee gedownload verder zou ik het ook niet weten ik heb ook aan een buurjongen van mij laten zien hij zei dat het de schuld is van msn en niet aan mijn pc lag.

de webcam doet het wel bij andere programma's zoals asus life frame ,skype etc etc.

ik heb er verder ook niet veel verstand van dat is juist het probleem als het niet lukt dan breng ik de laptop gewoon weer terug en daar heb ik nu eigenlijk helemaal geen zin in.

dus als jullie mij er mee kunnen helpen zou ik jullie echt dankbaar zijn er voor.

groetjes

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.