Ga naar inhoud

Videokaart wordt niet herkend


Yeti

Aanbevolen berichten

He, hallo allemaal! Even een berichtje/vraagje uit Rotterdam.

Ik heb bij mijn Dell xps m1730 laptop, een nieuw moederboard gemonteerd en dat ging allemaal goed inclusief het volledig opstarten van de laptop.

Echter krijg ik bij apparaatbeheer/videoadapters niet mijn standaard Nvidia geforce 8700 gtx te zien, maar wordt er een standaard vga adapter aangegeven.

Hoe komt dit en hoe kan ik dat eventueel oplossen.

Heb bij het nieuwe board een cdrom gekregen met een bios-upgrade, moet ik deze dan toch gebruiken?

Alvast bedankt voor uw meedenken.

Yeti.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Drivers van een zelfde kaart stonden nog op de harde schijven, type is alleen verwisseld met een videokaart uit een andere laptop (ook een xps m1730)

Wat nu, ik haal alles uit elkaar en zet het dan daarna ook weer perfect in elkaar, maar va software heb ik geen kaas gegeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet even wachtten tot de laptop klaar is met al die (104) updates en dan zal ik die link gebruiken op die laptop om die drivers te downloaden. Zit deze discussie op een andere compu te doen. Overigens is dat ook een Dell. Ga het vandaag nog proberen voor elkaar te krijgen, anders wordt het morgen. Als het gelukt is krijg je een berichtje van mij.

Yeti, die oude man van 61 uit Rotterdam

Link naar reactie
Delen op andere sites

He, Dasle, het is gelukt! Laptop werkt weer als een tierelier, moet alleen nog wat instelling voor de 3D instellen als ik een video ga bekijken, maar dat komt wel. Speel vooralsnog met mijn leeftijd geen spelletjes, maar je weet maar nooit.

Ik was al blij dat ik de reparatie voor elkaar had gekregen en met jouw hulp is dat volledig gelukt! Proficiat voor Dasle!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.