Ga naar inhoud

Audio apparaat per ongeluk verwijderd


zeekakkelorus

Aanbevolen berichten

Ik werk op een Fujitsu Siemens Amilo Labtop ivm wisselwoning tbv renovatie. Heb met opschonen van mijn computer per ongeluk in de hardware het audio apparaat verwijderd. Heb al van alles geprobeerd. Heb in geluiden en audioapparaten gekeken, hier staat geen audioapparaat, geen afspeelapparaat, ook geen luidsprekers geregistreerd. Wat kan ik hieraan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al eerder een recent herstelpunt teruggezet en heb ook andere herstelpunten geprobeerd, maar helaas geen resultaat. Kreeg wel een klein schermpje na het herstarten van de computer met de tekst:

"Benodigde bestanden" mtlmnt5.Sy_ op smart link 56 K modem is nodig.

Daaronder staat de tekst "typ het pad naar het bestand en klik op ok

Daaronder staat een bestand met daarboven genoemd bestanden kopieren van: en daar staat

c:\documents and settings\yme\local settings\temp\tijdelijke map 1 voor fts_modemsmartlink56kmodem_3200436032004u_1000882.zip\winxp_modem_smartlink_v3.20.04.360_3.20.04u

Het is ook mogelijk om op bladeren te klikken. Ik weet niet wat en hoe ik nu moet doen om het bestand van de hierboven genoemde modem in mijn systeem te krijgen.

Het modelnummer van mijn laptop is een Amilo D 7830/FTS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.