Ga naar inhoud

toepassinsfout in IE.

adi

Aanbevolen berichten

Ik krijg te pas en te onpas het volgende venster met als titel:IEXPLOREREXE-toepassingsfout

Verderstaat is te lezen

de instructie op 06ad4e41 verwijstnaar geheugenop 00000000De lees of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt.

Klik opOK om het programma te beeindigen

Ook komt er regelmatig een venster "dit programma reageert niet".Dit gebeurt als een programma blijft hangen.Ik moet dan op OK klikkenen ik open het programma opnieuw en klaar is kees.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben zelf (zoals menig andere) geen intenet explorer/windows fan.

wij gebruiken dan ook bijna allemaal andere browsers zoals mozilla firefox en opera.

ik raad u aan om ook eens mozilla firefox te proberen.

dit is veiliger te gebruiken dan internet explorer, en verschilt niet veel van elkaar (aangezien internet explorers functionaliteiten en indeling is gebaseerd op firefox en opera)

u kunt kijken of u hier tevreden mee bent, het wert erg prettig en is heel makkelijk naar uw eigen wensen aan te passen.

laat even weten of het werkt bij u

Mv.Gr

Yannick

p.s. laat firefox zichzelf wel als standaard browser installen (vraagt hij bij de eerste keer opstarten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK Bedankt,ik zal dat proberen maar het zal even duren (tijd).

Een ander probeempje:Ik heb dus SP2.0

Ik heb ook nog een en ander van SP1 er op staan;mag ik dat verwijderen of niet,dient dat nog voor iets?

-netframework 2.0SP1plus updates van 11/2/08

-MS compression client pack 1.0

-MS user-mode driver framework feature pack1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met SP bedoel ik service pack 1.0.Bij het afsluiten v d pc krijg ik de melding dat er een download gaat gebeuren vooraleer af te sluiten.Nu blijkt dat hij dat niet doet want ik krijg de melding "mislukt"altijd terug

Heb mozilla geïnstalleerd.Mis links wel mijn lijst met favorieten.Ben Mozilla natuurlijk nog niet gewoon.Heb je wat dat betreft nog interessante tips ivm Mozilla?

Weet U verder of ik dat bericht.Ik krijg te pas en te onpas het volgende venster met als titel:IEXPLOREREXE-toepassingsfout

Verderstaat is te lezen

de instructie op 06ad4e41 verwijstnaar geheugenop 00000000De lees of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt.

Klik opOK om het programma te beeindigen .

Met dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.