Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedemorgen,

Ik heb het volgende probleem.

Er verschijnt in mijn e-mail aan de rechterkant een klein fotootje van een vogel

en ik weet niet hoe hij er komt en kan hem ook niet verwijderen.

Wie heeft hiervoor een oplossing?

Geplaatst:

Clarkie,

Het komt in zowel uitgaande als inkomende post.

Het lukt mij niet om een schermafbeelding mee te sturen. Zal nog onwetendheid zijn.

Het is een klein fotootje aan de rechterkant van een papegaai.

Geplaatst:

Clarkie,

Een kleine correctie. Het komt alleen op de uitgaande post. Als ik de mail scan en bewaar in mijn computer en dan boven het icoontje afbeelding invoeren lukt dit niet. Als ik de mail wil bewaren en later via documenten bekijken dan komt de afbeelding er niet op. Derhalve kan ik je het niet als bijlage sturen of is er een andere

manier?

Geplaatst:

als je op geen andere mogelijke manier de afbeelding in de mail kan houden, zit het niet in de mail, maar in de website. in dat geval is het waarschijnlijk reclame, of een verkeerde code.

Geplaatst:

Kan je meer info geven?

Je stelt je vraag in het forum " webmaster zone -> website hulp algemeen".

Je hebt een probleem met e-mail, het gaat om een apple.

Maar stelt het probleem zich op je eigen website of heb je het probleem in een e-mailprogramma op je apple pc?

Geplaatst:

Misschien niet in de juiste zone gezet.

Het volgende het gaat om e-mail op de apple.

Als ik een e-mail aanmaak en dan verstuur en ik kijk in map "verstuurd" staat er rechts een kleine foto met een

papegaai. Als ik de mail aan mij zelf stuur krijg ik in de inbox ook een mail met dezelfde foto.

Ik heb een mail verstuurd naar mijn collega en die krijgt de foto er niet op.

Met de foto kun je niets niet met linker muisknop en ook niet met de rechter. Ik heb al gekeken of er misschien in

afbeeldingen zoiets staat maar helemaal niets te vinden. Ik wil hem van het scherm hebben maar weet niet hoe.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.