Ga naar inhoud

Spooler niet actief, geen printer herkennen en/of installeren

Aanbevolen berichten

• Reacties 75
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Je kan hier een XP herstelcd downloaden.

Sla het ISO bestand op en brand het dan op en cd.

Let wel dat je de optie Image naar cd branden gebruikt.

Na het branden van de cd, kan je deze methode proberen.

Lees dit eens door en probeer het dan op die manier.
Geplaatst:

Dank je! Ik heb de CD gebrand. Aankomende vrijdagavond zal ik het toepassen. Dit gezien ik nog met deze pc de komende dagen vanuit huis mag werken en straks het niet werkt en wellicht dingen kwijt ga zijn. Wilde wel laten weten dat ik er mee bezig ben

Geplaatst:

Met mn goede gedrag bezig gegaan, maar ... binnen no time: Setup cannot find the End User Licensing Agreement EULA

Betekent dit nu daadwerkelijk dat alleen nog een clean installatie een optie is? Of...

Geplaatst:
:( ik ga nogmaals checken of ik overal een back up van heb en dan maar een clean installatie maken. Weet ni hou t bij jou zit, maar ik begin er toch nu wel iets van genoeg van te krijgen ;) ... thanks iig voor al je hulp, geduld en creativiteit! Mocht ook de clean one een foutmelding geven (sta nu nergens meer van te kijken) ... zal ik deze site weer bezoeken :D
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.