Ga naar inhoud

Spooler niet actief, geen printer herkennen en/of installeren

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het was waarschijnlijk al te verwachten, maar hoe kan ik de uitvoering als administrator doen? Ik, met accounttype eigenaar met toegang als administrator, laat zoals verwacht de scan niet starten.

Een andere opmerking, ik heb geen windows installatie cd/dvd. Is er een andere mogelijkheid, want de cd die ik voor het installeren voor windows heb gebruikt was van mijn oude laptop van ongeveer 14 jaar geleden. Door met enige regelmaat Windows Xp te herinstalleren, schijnt het aantal keren te zijn overschreden. Met dien verstande dat ik dezelfde cd heb gebruikt voor mijn andere 2 computers.

• Reacties 75
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Als je het opdrachtprompt op deze manier opent, moet het normaal toch lukken.

Ga naar start -alle programma's - bureauaccessoires.

Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Kan je het opdrachtprompt niet openen als administrator misschien?

Indien je een foutmelding krijgt, kan daar dan een afbeelding van maken?

Geplaatst:

Kan je de pc opstarten in veilige modus?

Dan heb je normaal de mogelijkheid om in te loggen met het administrator account.

Voer dan de scan gewoon uit.

Ga naar start -alle programma's - bureauaccessoires.

Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren om het opdrachtprompt te openen.

Typ sfc /scannow en druk enter. (let op de spatie voor de / )

Alle windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

Hou de windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

Na de scan krijg je een overzicht van de resutlaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.

Geef het overzicht van de resultaten in een volgend bericht.

Als je dan toch ingelogd bent met het administrator account, kan je gelijk een paswoord instellen zodat je later vauit je eigen account toch zaken kan uitvoeren als administrator.

Geplaatst:

In de veilige modus werkt de scan niet. Ik heb de administrator een wachtwoord toegekend. In de normale modus kan ik niet voor het aanmelden van de administrator kiezen in het algemeen voor windows. Als ik wederom bij opdrachtprompt, uitvoeren als... administrator met wachtwoord intoets dan krijg ik dezelfde foutmelding als tevoren.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Is er ergens een manier om alsnog het probleem te verhelpen? Ik krijg het idee dat er toch meer met mn systeem aan de hand is. Er volgen meer momenten dat de OS er mee staakt en ik de pc opnieuw mag opstarten.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.