Ga naar inhoud

Onbekend netwerk vaste lijn - geen geldig IP (DHCP?)

MichaelC

Aanbevolen berichten

Als het probleem inderdaad het netwerk kaartje blijkt te zijn dan ben je mss beter af met het gewoon zo te doen :-).

Als ik goed begrepen heb al een kaartje besteld .... .

Als je je PC ooit opstuurt zorg dan in elk geval dat je een goede backup van je gegevens hebt, het zou de eerste niet zijn die met een blanco hard disk terugkomt :-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Je zou het volgende ook nog eens kunnen proberen (het is maar een gok) maar mss een poging waard :

Open een commando venster (zonder aanhalingstekens)

Tijp “ netsh winsock reset

Tijp " netsh interface ipv4 reset "

Tijp " ipconfig /flushdns "

Dan eventueel je PC herstarten ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net even gedaan, heelas nog hetzelfde :P

Ik zal nu dus even wachten tot ik dat extern netwerkkaartje heb (dan ben ik er vrij zeker van dat het zou moeten lukken)

en dan zal ik even hier updaten of het werkt of nog niet, moest het niet het geval zijn denk ik dat ik hem moet opsturen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verdict:

Heb enkele dagen geleden het extern netwerkkaartje aangekregen hierboven ergens in dit topic vermeld.

Mijn internet werkt weer top, zonder verlies van snelheid. Ik ben erachter gekomen dat mijn garantie verlopen is aangezien ik namelijk maar een beperkte garantie van 1 jaar heb. Opsturen denk ik dus niet dat ik ga doen aangezien dat dan zeer hard kan oplopen denk ik...

Het is dus opgelost, maar ook weer niet :P

Bedankt voor jullie help!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.