Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

halloo,

ik heb laatst een film gedownload van 3.3Gb en die wilde ik dus op een dvdtje zetten (DVD+RW) met 4.7Gb

maar dan geeft hij aan dat er niet genoeg ruimte op de dvd is,en ik heb ook al gecheckt of er niets op staat.

weet iemand het probleem?

bedankt alvast

mvg Jesper

Geplaatst:
welke soft gebruik je ? welke pc (merk en type) ? en final welk windows staat erop ?

ehm, ik gebruik nero smartstart, gebruik windows xp en het merkt/type zou ik niet weten:P

Geplaatst:

wat voor melding geeft hij precies? maak eens een screenshotje.

geeft hij de melding dat de DVD te weinig ruimte heeft? of dat hij helemaal niet kan branden???

want het kan ook zijn, dat je brander kapot is. dat hij over zijn branduren is.

Geplaatst:

owh,, haha nu doet hij het wel

maar klopt het dat het wel supper sloom gaat

hij staat nu op snelheid 6000kb/s volgens mij, maar hij is nu 6min bezig en is pas op de 2%

klopt dit?

(btw,,3.3 GB)

Geplaatst:

dat is niet normaal, aangezien hij hercodeert (wat hij normaal niet moet doen, er valt toch niets te verbeteren aan je beeld).

Het is dus een of andere instelling die verkeerd opgegeven is, maar als hij hercodeert is het normaal dat dat vrij lang kan duren, 40 minuten is zéker niet vreemd. Verder ben je met DVD's branden best voorzichtig wat betreft schrijfsnelheid, hoe hoger de snelheid waarop je je schijven brandt, hoe sneller je last gaat krijgen van DVDrot. Ik brandde zelf maximaal op 4x en nu brand ik helemaal niet meer, harde schijven zijn per gigabyte toch niet zoveel duurder meer.

Geplaatst:

als je al over een iso beschikt & die moet gewoon naar DVD;

Download imgburn (The Official ImgBurn Website). Dit is zowat het beste brandprogramma wat te vinden is (klein, gratis, weinig systeembelasting & veel mogelijkheden).

Zet mode op "write". Selecteer de .iso file die op de DVD moet gaan komen, selecteer je DVDbrander die het werk moet doen, zet je write speed op de helft van de max van je schijfjes & start het branden. Imgburn gaat niet die dvd beginnen hercoderen enzo, wat enorm veel tijd gaat schelen.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.