Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik dacht altijd dat HP stond voor Hewlett Packard, maar blijkbaar mag dat stilaan gewijzigd worden naar Hardnekkig Productje... :-)

Op hun site bieden ze deze uninstaller aan...hou ons op de hoogte of die de klus klaart.

• Reacties 91
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Nogmaals geprobeerd de benodigde software te installeren via de HP site: na uitvoeren van het exe-bestandje gaat hij extraheren, voltooit dit ook, maar hierna gebeurt er niets meer. Er zou nu een (installatie) Wizard moeten komen.....

Bij Alle Programma's - HP is nu het HP Solution Center weer verdwenen (nodig om te kunnen scannen).

Geplaatst: (aangepast)

Wil je eens kijken of je mappen met de naam HP en/of Hewlett Packard (de eerste benaming is de meest waarschijnlijke) kan vinden én hun exacte locatie doorgeven ?

aangepast door kape
Geplaatst:
Nogmaals geprobeerd de benodigde software te installeren via de HP site: na uitvoeren van het exe-bestandje gaat hij extraheren, voltooit dit ook, maar hierna gebeurt er niets meer.

Voer bericht 44 uit.

Voordat het schermpje verschijnt van extraheren duurt best lang maar als dat eenmaal gebeurt is verschijnt bij mij onderstaand scherm:

post-23245-1417704754,5209_thumb.jpg

Geplaatst:

In bericht 44 werd een vraag gepost die nog niet werd beantwoord :

Wil je eens kijken of je mappen met de naam HP en/of Hewlett Packard (de eerste benaming is de meest waarschijnlijke) kan vinden én hun exacte locatie doorgeven ?
Geplaatst:

Now you've lost me...:-) Bericht 44 is door mij beantwoord in bericht 46, waarin ik vraag of je dit bedoelt met locatie. Ik heb hier helaas nog geen antwoord over ontvangen....

Geplaatst:

Dus alles van HP zit in C:\ProgramFiles (x86)\HP ? Want er zijn blijkbaar ook nog links in Dropbox en Downloads ? Wat houden die dan in ?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.