Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De afbeelding die je laat zien gaat over de Windows scanfunctie.

Dus niet de aanvullende HP software.

Je printer werkt in Windows 7 zonder extra software.

post-23245-1417704761,5844_thumb.jpg

Probeer maar eens een document af te drukken en te scannen.

Hoe je kan scannen Via Windows scannen lees je hier.

Daarmee heb je de HP software nog niet in orde, maar dan weten we toch al of je onder Windows kan printen en scannen.

• Reacties 91
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Ja, onder Windows lukt het printen en scannen.

---------- Post toegevoegd om 14:11 ---------- Vorige post was om 14:09 ----------

Alleen kan hij niet in pdf scannen.....:(

Dat is wel jammer - deed ik altijd, om daarna 1 pdf-bestand te maken van alle gescande pagina's die bij elkaar horen.

Geplaatst:

Ja , dat zou inderdaad kunnen met de PDF-converter. Echter makkelijker als het ineens gaat...En als HP naar behoren werkt, heeft hij deze mogelijkheid er in zitten. Heb hem altijd gebruikt.

Maar wat doe ik nu met de HP-software?

Geplaatst:

Maar er ís nergens iets van HP.....niet in Program Files èn niet onder Alle Programma's.......

Zullen we er maar mee stoppen? (hoewel opgeven niet in mijn boekje voorkomt, maar dit is wel heel erg!).

Geplaatst:

Helaas: was wel te verwachten, hè?! Mijn systeem ondersteunt Vista niet (zie bijlage).

Nog enig idee, of toch maar ophouden met zoeken naar een oplossing?

post-31035-1417704764,3613_thumb.jpg

Geplaatst:

Dan moet ik passen.

Je printer werkt, je scanner werkt via "Windows scannen" voor die pdf vraag bestaat ook een oplossing (bericht 83).

Hoe je de software van HP aan de praat krijgt? :hmmmm:

Geplaatst:

Als Kape en Asus ook moeten passen, dan moeten we er maar een punt achter zetten.

Jammer en onbegrijpelijk dat het niet lukt, vinden jullie ook niet?

Heel erg bedankt voor het meedenken en jullie hulp en doorzettingsvermogen!!!!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.