Ga naar inhoud

Picasa

josnic

Aanbevolen berichten

hey,

IK heb een filmke gemaakt met geluid in windows movie maker ,op dvd gebrand en wou dit afspelen op tv scherm maar dit lukt niet.

Ik heb het dan in Picasa 3 gezet omdat ik foto's op web zet en zo kan zien op tv scherm maar het filmke krijg ik alleen 't eerste beeld ;weet u hoe ik dit kan oplossen;

Dank

mvg

Josnic

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo josnic,

mooi verhaal, maar spijtig genoeg veel te weinig concrete gegevens om mee te werken.

In welk formaat is het filmpje? MOV of iets anders?

Hoe (en met welk programma) heb je het bestand gebrand?

Hoe speel je die CD af op TV? Met een DVD-Home-player waarschijnlijk, maar ondersteunt deze player het type bestand dat je op CD gebrandt hebt.

Ondersteunt de DVD-Home-player het type CD of DVD schijfjes dat je gebruikt hebt? CD\DVD -R (RW) of CD\DVD +R (RW)?

Het raadplegen van de handleidingen van zowel je brander als je DVD-Home-player kan je veel leren over het maken en opslaan én afspelen van een dergelijk project...

Beerke10

Vul je systeemgegevens in bij je profiel, zo kunnen we je beter, sneller en gerichter helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.