Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Je hebt je oorspronkelijke bericht gewijzigd, initieel omschreef je de problematiek op een totaal andere manier :

hoi,

als ik aant surfen ben verloopt het gewoon zonder probleem, ongeveer om de 4 uur

krijg ik dit bericht als ik nieuw tabblad open, we hebben 2 laptops, dus die bericht krijgt hij

ook dikwijls, dan moet ik modem resetten, en dan werkt het weer normaal tot paar uurtjes

kan iemand mij helpen aub?

Nam je reeds contact op met je provider om de modem te laten testen ?...

Geplaatst:
Je hebt je oorspronkelijke bericht gewijzigd, initieel omschreef je de problematiek op een totaal andere manier :

Nam je reeds contact op met je provider om de modem te laten testen ?...

neen ik heb geen contact opgenomen met provider, maar als je denkt dat ik beter contact opneem zal ik dat zeker doen, ik dacht dat ik het zelf met jullie hulp zou kunnen oplossen, bedankt!

Geplaatst:

Omdat je aangeeft dat je het euvel kan verhelpen door een modemtest lijkt het me aangewezen dat we eerst zekerheid daaromtrent hebben.

Hou ons maar op de hoogte van de evolutie, desgevallend graven we uiteraard dieper.

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.