Ga naar inhoud

twitter

aussie

Aanbevolen berichten

Onlangs heb ik een twitter aangemaakt met Gmail account.

Ik kan tweets posten en collega's aanbevelen deze tweet te volgen.

Maar ik het enkele concrete vragen ivm twitter;

-kan je een afbeelding posten op je tweet?

-ik ken de naam van de website maar wat is dat met de "#"

-Kan je tweeds posten op andere twitters of reageren?

alvast bedankt, aussie

Link naar reactie
Delen op andere sites

-Toch nog een vraagje.... ik hoor regelmatig dat er een image wordt bijgevoegd bij een Twitter.

In de bijgevoegde handleiding kan ik het ook niet vinden. Mocht je toch een image kunnen

toevoegen en de 140 karakters.... hoe kan dit of klopt dit niet?

-Hoe kan je via de smartphone een bericht zetten op je Twitter, proximus.

aangepast door aussie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je op de website bent zie je links dat je een tweet kan sturen. als je op dat vak klikt komen er een paar opties bij, onder andere een fototoestel. Klik op dat fototoestel en je kan een plaatje naar keuze toevoegen.

Welke smartphone betreft het? Voor de meeste smartphones is er een app en het is ook mogelijk om via de browser op jouw smartphone te browsen naar twitter.com.

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-28718-1417704757,6626_thumb.png

Zie je dit? Dit is aan de linkerkant van de pagina. Hier schrijf je de tekst als je een nieuwe tweet wilt sturen. Daar zie je de camera waar je op kan klikken en een foto kiezen.

Surf dan op je Gsm naar m.twitter.com en dan zal je ook kunnen tweeten vanaf je mobiel nadat je daar bent ingelogd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo aussie,

Fijn dat Gerjannn je probleem heeft kunnen oplossen.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.