Ga naar inhoud

windows xp professional start niet meer op?

Aanbevolen berichten

Je logje ziet er goed uit. Daarin is niet meteen een oorzaak te vinden van je problemen.

Toch een vraagje : die 015-lijntjes - avginet.exe in Trusted Zone en het IP-adres in Trusted IP-range - heb je die er zelf bewust ingezet ?

Je zou eens kunnen proberen of je de toestand kan herstellen met de optie sfc /scannow in veilige modus uit te voeren. Start -> Uitvoeren -> typ sfc /scannow in het tekstvak en starten maar. Hou je Windows CD bij de hand, zal je nodig hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik sfc intyp via start uitvoeren, dan zie ik 1 seconde een zwart scherm verschijnen, maar het is zo rap weg dat ik niet kan lezen wat hij doet en scannow kan ik dus niet uitvoeren.

Die 015 lijntjes heb ik er niet zelf ingezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 015- lijntjes heb ik verwijderd, maar sfc / scannow kan ik niet uitvoeren.

Sedert het verwijderen van die 015-lijntjes, start windows xp pro wel weer op , maar vanaf dat ik de verschillende accounts zie op het scherm, blokkeert mijn muis en toetsenbord en kan ik dus geen account aanklikken om verder te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het je lukt om bij Start -> Uitvoeren te geraken (met je toetsenbord- en muisprobleem - maar in veilige modus zou dit wel moeten lukken) probeer dan eens met volgende opdrachten scannow in gang te krijgen : sfc /scannow.exe of sfc.exe /scannow (telkens met een spatie voor de slash).

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.