Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo fredje_1981,

wat is de extentie (het achtervoegsel) van die muziekbestanden? De vroegere CD-spelers in auto-radio's herkenden meestal enkel wav-bestanden.

Heb je een ander soort bestanden, dan zijn er genoeg convertors op het internet te vinden waarmee je bijna alle typen bestanden kan omzetten naar wav. Je kan het eens proberen met deze Free_MP3_WMA_WAV_CONVERTOR (KLIK)

Beerke10

Vul je systeemgegevens in bij je profiel, zo kunnen we je beter, sneller en gerichter helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik die AAC bestand in nero brand en daar aangeef dat ik een audio cd wil, zal hij dit toch vanzelf omzetten ?

Hallo fredje_1981,

daar zou ik zo maar niet van uitgaan. ACC is een audiobestand, en ik denk dat Nero gewoon de bestanden gaat branden zoals ze zijn, met AAC-extentie. Deze CD kan dan prima op WMP of in iTunes worden afgespeeld, maar niet op je oude radio/CD-speler in de wagen. Die herkent enkel de WAV of mogelijk WMA bestanden.

Als alles zo maar overal kon op worden afgespeeld, dan waren er geen convertors nodig, hé...;-)

Beerke10

Vul je systeemgegevens in bij je profiel, zo kunnen we je beter, sneller en gerichter helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik die AAC bestand in nero brand en daar aangeef dat ik een audio cd wil, zal hij dit toch vanzelf omzetten ?
Hallo fredje_1981,

daar zou ik zo maar niet van uitgaan. ACC is een audiobestand, en ik denk dat Nero gewoon de bestanden gaat branden zoals ze zijn, met AAC-extentie. Deze CD kan dan prima op WMP of in iTunes worden afgespeeld, maar niet op je oude radio/CD-speler in de wagen. Die herkent enkel de WAV of mogelijk WMA bestanden.

Als alles zo maar overal kon op worden afgespeeld, dan waren er geen convertors nodig, hé...;-)

Beerke10

aja oke. en hoe kan ik nu acc omzetten naar MP3, want die mp3 to wav converter moet eerst mp3 hebben.

Je hebt in de meeste gevallen geen convertor nodig als je NERO gebruikt, dat werkje kan NERO zelf aan.

Welke versie van NERO gebruik je?

Welke bestandsextensie hebben de muziekbestanden die je wil branden, want in bericht1 spreek je over MP3 en bericht 4 over AAC?

Link naar reactie
Delen op andere sites

de bestanden die ik wil branden zijn AAC, en ik zou die willen branden dat een gewone autoradio zonder MP3 deze ook kan lezen. gewoon audio dus.

Kies nero burning rom en dan klik je op audio cd maken.

Dan krijg je dus inderdaad een audio-cd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.