Ga naar inhoud

Ongewenste mail

bernard

Aanbevolen berichten

Ik kreeg een mailtje in mijn vakje : ongewenste mail .

Het was voor mij ook een onbekend iets , dus voor mij ongewenst .

Vroeger kon ik rschts klikken op het envelopje en dan kiezen voor verwijderen ongeweste mail , o.i.d.

Maar nu zie ik dit niet meer , dus vraag ik mij af hoe dit definitief te verwijderen zonder te openen

Het gaat dus om windows 7 en microsoft outlook .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo b.l.tijdens,

ook in Outlook (2007 heb je de mogelijkheid om op een mail in het postvak "Ongewenste mail" te rechtsklikken en te kiezen voor "Verwijderen".

Je kan zelfs op de map "Ongewenste mails" rechtsklikken en kiezen voor "Ongewenste e-mail verwijderen".

Dit alles zonder de mails daadwerkelijk te openen.

Helpt dit?

Beerke10

Vul je systeemgegevens in bij je profiel, zo kunnen we je beter, sneller en gerichter helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gmail :

Wanneer je ingelogd bent open je de map Spam...zet een vinkje voor alle ongewenste mails en kik dan bovenaan op Definitief verwijderen...gmail verwijdert ook automatisch de berichten in deze map na 30 dagen.

post-20447-1417704762,4348_thumb.jpg

Hotmail :

Wanneer je ingelogd bent open je de map Ongewenst...zet een vinkje voor alle ongewenste mails en kik dan bovenaan op Verwijderen.

post-20447-1417704762,4609_thumb.jpg

Zowel in gmail als in hotmail kan je berichten die in de map spam / ongewenst zitten markeren als Geen spam / Niet ongewenst...deze berichten verhuizen dan naar je Postvak IN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Sorry , maar ik kom hier toch nog even op terug ,

Om reden dat ik toch nog ongewenste mail binnen krijg , van de zelfde afzenders .

Het is alleen bij hotmail , en als ik dan deze mailtjes verwijder ,, zijn ze op dat moment wel verwijderd , maar niet geblokkeerd ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open je hotmail, navigeer naar de map Ongewenst en zet een vinkje voor elke afzender die je wil blokkeren.

Klik nu bovenaan op Opruimen en kies dan voor Blokkeren van...

Nu opent er zich een scherm waarin je kan kiezen om de afzenders van de ongewenste mails te blokkeren, zie afbeelding :

post-20447-1417704790,4916_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Ja , ik kom nog een keertje terug , want ik krijg af en toe toch nog een ongewenst mailtje in mijn outlook .

Nu werd er eerder gezegd van rechts anklikken , enz. maar kan ik deze ook blokkeren , of zijn ze dan ook geblokkeerd Ik kom wel een schermpje tegen , waar ik kan blokkeren maar dan moet ik een adres invullen ,Al met al een beetje onduidelijk ( voor mij )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.